هشـتـمیـــن خورشـیـــد

Eighth Sun
هشـتـمیـــن خورشـیـــد

اللهم صل علی علی بن موسی الرضا المرتضی،الامام التقی النقی و حجتک علی من فوق الارض و من تحت الثری، الصدیق الشهید، صلاه کثیره تامه زاکیه متواصله متواتره مترادفه کافضل ما صلیت علی احد من اولیائک

نویسندگان

همه عاشقی من ...

چهارشنبه, ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۱:۰۰ ب.ظ

              تـــــا که این پنجره رو وا می کنم         

    تو رو تو قاب چشام جا می کنم

      اوج گلدسته رو پیدا می کنـــــــم   

          گنبـــــــــــد زردُ تماشـــــا می کنم     

              حرف مــن حـــــرف دلای بی کسه          

   یــه امام رضــــــا دارم واسم بسه

         من همون کبوترم که جــا نداشت      

    لونه ای حتی رو شاخه ها نداشت

          هیچ نگاهی آب و دونه ام  نمی داد      

   مثل هـــــر غریبه آشنــــــا نداشت

                     حالا امــــــا عمریـــــــه رو گنبـــدام                   

 بچـــه محـــــــله امـــــام رضـــــام

              همه عـــــاشقی من یــک نفسه             

  یـــــه امام رضــــا دارم واسم بسه

۹۲/۰۲/۱۸

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی